Blåst!

Ok, nu har jag gjort något riktigt roligt: blåst glas!
"Lilla skopan, snurra, tryck till, stora skopan, blås, snurra, sluta blås,
backa, akta handen, snurra hela tiden, nyp hårt"..
Det blev ganska stressigt och "svettigt"- såg nog rätt stirrig ut kan jag tänka
men det var jättekul!
Nu har jag ett fint glasklot hemma..som får stå i fönstret och malla sig
eftersom jag inte vet var det ska få "bo" riktigt ännu.
För mycket prylar, för lite plats..känns det igen?
Vilket fall var det jättekul och jag hade gärna gjort flera prylar men
får vara väldigt nöjd med att jag (med mycket instruktioner) lyckades
få ihop ett klot..väldigt fint, om jag får säga det själv! ;)

Tyck till

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0