Kloning

Vovven och jag har just gått en mil runt Berget (en av stadens friluftsområden).
När man traskar på i sin ensamhet hinner man fundera ganska mycket.
Jag undrar till exempel om det finns en kloningsfabrik någonstans?
Var kommer annars alla dessa identiska "vandrande pinnar",
eller jag kanske ska säga Joggande pinnar ifrån?!
(Du vet de här i 30-års åldern, inte jättelånga med svarta blanka byxor..och bra kondition)
Vi blev förbisprungna av ett tjog idag, alla likadana!
(Tror att de också har en avdelning för Tonårstjejer på kloningsfabriken.
Just den klonen har de massproducerat:
långt hår, jeans, converse, vit skjorta/linne och en svart skinnjacka.)
Vovven började så smått jogga bredvid en av Joggande pinnar klonerna och vände sig sedan mot mig
och såg förväntansfull ut..jogga en mil..han måste vara den mest optimistiske vovven i hela världen!

Tyck till

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0