Fjortisen har fyllt 17år!

Fråga mig inte hur det gick till men min dotter har blivit 17 år...
Vi övningskörde för första gången häromdagen, runt runt i hisnande farter!
(var uppe i 30 km/h! ;) Vi körde ända tills bilen började lukta konstigt.
På påsklovet har hon provjobbat på en restaurang och det verkade jättebra.
Alla extra pengar är välkomna för Fjortisen är som ett stort svart hål när det
kommer till just den varan.
I sommar är hon medbjuden hem till en fransk utbytesstudent som hon
blivit kompis med, det blir första utlandsresan utan mamsen.
Hon undrade om jag kunde skjutsa dem till flyget:
"Du kanske vill ge mig några bra tips och så innan vi åker"
eller är det så att du vill att mamsen ska vinka av dig, undrade jag,
Jo, så var det nog kröp det fram..så stor men ändå så liten :)
Det känns som om det händer så mycket nu, men å andra sidan har det alltid
hänt mycket kring Fjortisen- hon gillar fart och fläkt!
Hoppas att det här året blir riktigt roligt och att de sista tonårsresterna växer bort
(ganska tröttande när Dramadrottningen- Universums medelpunkt tittar fram)
Hipp Hipp HURRA!! för min Godaste Pudding Pastej!! Älskar dig gumman!

Tyck till

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0