Vad är du tacksam över?

Fick ett mail idag som föreslog att man, när varje månad var slut, skulle göra en lista
över vad man njutit av/ var tacksam över under den månad som gått.
Kanske är en bra idé, om man tänker efter och skriver ner det man har upplevt som
positivt kanske man blir mera medveten om hur bra man har det och hur mycket man
har att vara tacksam över?
Vad jag njutit av i September:
Att jag har så roliga vänner.
Att jag trivs så bra på mitt nya jobb.
Att mina barn är sådana härliga personer.
Att få promenera i solskenet en höstdag.
Att få rensa ur och göra fint.
Att shoppa, har köpt härliga halsdukar och snygga höstkläder.
All kärlek som jag får från min Darling, mina barn, mina kompisar, min familj och lille Hund.
Att få känna att jag gör ett bra jobb.
Vad har du njutit av?

Tyck till

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0