Kanske bara LITE manisk?

Först händer ingenting.
Sedan händer ingenting...
och sedan händer ALLT:
Styrketräning, Afrodans,Pilates, Zumba och Yoga!
Det här med "Lagom är bäst" verkar inte vara min grej.
Så nu tränar jag som en liten blå, för lika snabbt som
träningslusten kommer, kan den också försvinna ;)
Har lurat med mig Fjortisen också men hon kör bara
styrketräning..än så länge.
Planen är att muffins mage, julgransrygg och gäddhäng
ska skrämmas på flykten och att saker ska hissas upp
några våningar till sin original höjd.
(Hoppet är det sista som lämnar människan ;)

Tyck till
Postat av: Tigerhumlan

Go girl go



träna lite för mig me när du ändå håller på, eller skicka lite träningslust i den här riktningen

2010-10-05 @ 20:26:18
URL: http://tigerhumlan.blogspot.com/

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0