Sex and the City 2

Inget "strävhårigt" med den här dagen!!
Först ringer en kompis som har panik; hennes nanny har stuckit!
"Vill Fjortisen ha sommarjobb som nanny..och OM hon vill,
följa med familjen till Frankrike i 3veckor?"
Gissa om Fjortisen blev glad!?
(Hon som letat sommarjobb men inte fått något:-)
Fjortisen och Pajkungen hade "dagsverket" och klippte gräset,
skrapade utemöbler och var allmänt hjälpsamma(!)
En mysig "våravslutningsdag" på jobbet med massor av skratt
och som grädden på moset avslutade Fjortisen, några kompisar
och jag kvällen med "Sex and the City2".
(Ska inte avslöja något av filmen men; när killen kommer åkande över
sanddynorna kikar jag bort på min kompis  och det leendet sa ALLT! ;-)
Se filmen så förstår ni precis vad jag menar... ;-)

Tyck till
Postat av: Sara

Haha! Jag förstår vad du menar, såg filmen igår. ;-)



Svar: Haha, precis så misstänker jag att det kommer att vara här också.

2010-05-30 @ 16:35:53
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0