Idag är ingen vanlig dag, idag är "Lillebrorsans" födelsedag! Hurra! Hurra!

Från och med idag har jag två tonårsbarn. TVÅ.
Min "lille" gubbe fyller 13år.
Jag måste få säga det; Hjälp! Var har tiden tagit vägen!?
Snart kommer han att prata i falsett och se ut som ett levande L...
Två tonåringar, jag tycker att det räcker väldigt bra med EN.
Samtidigt är det en häftig resa man får följa med på..
även om man önskar att man kunde boka av sin biljett ibland ;-)
Vilket fall är det födelsedag idag, faktiskt gånger två!
Den lille dansk/svenske fyller också år idag, 4år!
Inte blanda ihop presenterna! Tror inte att "Lillebrorsan" skulle uppskatta
att få ett paket leverpastej i födelsedagspresent!
Ett stort grattis till killen med den härligaste humorn och
det vansinnigt smittsamma skrattet!!
Hoppas att du får gå genom puberteten utan FÖR många vägbulor.
Älskar dig gubben!!

Tyck till
Postat av: Linda

Grattis Lillebrorsan!

Det blir nog inga problem med två teens

2010-05-03 @ 10:31:09
URL: http://furbeesvarld.blogg.se/
Postat av: Ulrika Fabulousforty

Hahaha, vilken snygging! Jag har också en sån (trettonåring, alltså) och ibland låter han misstänkt lik Darth Vader när han pratar...

Grattis till er båda!

2010-05-03 @ 22:10:51
URL: http://fabulousforty.blogg.se/
Postat av: Barbro Binda

Jamen fatta hur gammal DU är! ;-)

Jag trodde att jag skulle klara mig om jag inte skaffade barn, men nix. En gammal kärring blev jag i alla fall!

2010-05-05 @ 21:11:41
URL: http://barbrobinda.blogspot.com

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0