Till min Fjortis!

Ikväll hade vi sällskap av Fjortisen och Hormonerna när vi såg på schlagerfinalen.
Väldigt mysigt och fnissigt och högljutt och fel låt som vann och mycket choklad.
Innan Fjortisen fanns kikade jag inte på schlagerfestivalen, men det ändrade hon på.
När Fjortisen växte upp ÄLSKADE hon nämligen schlagerfestivalen!
Hon och bästisarna dansade i soffan, hade gjort egna "Bra" och "dåligt" skyltar av lakan
och det var verkligen ett enda stort glitterparty.
(Nuförtiden är det oftare jag än Fjortisen som kikar ;-)
Så, bara för att du är världens härligaste unge..och för den lilla schlagerpinglan, som
finns där inne någonstans, har jag gjort en liten mix med några av dina gamla favoriter-
Enjoy!

Tyck till
Postat av: Emelie <3

Åh vilken mysig blogg (:

Kramis <3

2010-03-14 @ 02:44:15
URL: http://hahaha.blogg.se/
Postat av: Katinka

Så härligt att läsa om dig och din fjortis och myset framför TV:n tillsammans. Låt det aldrig ta slut, tänker jag! :-) Det gör det ju tyvärr, men med den relation ni verkar ha nu har du ju lagt en grund för framtiden som är orubblig. Kram från en trogen bloggläsare :-)

2010-03-14 @ 22:37:55
URL: http://www.farmorsbloggen.se
Postat av: Fjortisensmorsa

Tack så mycket Emelie!

Katinka, jag försöker verkligen njuta nu! Tack för att du kikar in och tack för kommentaren!

2010-03-15 @ 06:39:46

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0