Nu är det vår!

Ok, jag erkänner; bilden är från april förra året men ändå ;-)
Idag har det varit en riktig vårdag.
Vovven och jag har gått en promenad på grusig asfalt,
fåglarna kvittrade.. eller försökte överrösta militären
som hade skjut övning.
Vårjacka och gympaskor utan att frysa,vårigt värre.
Efter promenaden satt vi i lä på altanen, in virade i en filt
och fick sol på våra nosar.
Vovven blev retad av tre skator så han hade fullt upp.
Fjortisen hade en bra eftermiddag med Hormonerna&kladdkaka.
Nu är jag nyss hemkommen efter en maraton fika med bästaste Kompis.
Hon hade en massa rövarhistorier på lager, härligt!!
Fick till och med ett våffelhjärta till kaffet, ibland är livet bäst.

Tyck till
Postat av: Kompis

Me like<3

2010-03-25 @ 22:16:55

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0