Inspiration!

Fjortisen och jag gjorde iordning en av hennes "skrubbar" på sportlovet.
Hon har nu äntligen, bara sådär ett drygt år försenat, fått sitt sminkrum.
Det blev jättebra, tyckte inredningsteamet i alla fall ;-)
Idag har jag fikat hemma hos bästa Svägerskan.
Hon håller på att fylla huset med loppisfynd, som hon har målat om och
fixat, mycket shabby chict blev det, kul!
Jag kände hur inspirationen började vakna till liv..lite försiktigt först
men, nu vet jag hur jag vill ha det i sovrummet äntligen känns det roligt med
inredning igen!
Jag vill ha ett hörn av rummet.. eller kanske hela..rosa, till detta ska det vara vitt och silver
värry snyggish, i alla fall i min vision.
Nu gäller det bara att försöka omvända Darlingen, hans plan för sovrummet är;
blå heltäckningsmatta, träjalusier och helst mörka tapeter.
Jag påpekade att det enda som saknasi den bilden är;
George Michael som sjunger "Careless whispers ;-)
Då kunde han inte låta bli att fnissa lite.
(Rosa kommer att bli SÅ snyggt;-)

Tyck till
Postat av: Ulrika Fabulousforty

Det blir säkert superfint! Vårt sovrum skulle verkligen behöva en uppryckning modell GRANDE... Som läget är nu måste vi tyvärr döda alla som råkar se eländet vilket ju dessvärre bara ökar antalet lik i gardeoben...Och där är det minsann tillräckligt trångt ändå.

2010-03-04 @ 20:23:13
URL: http://fabulousforty.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så läckert med svart-vitt-rött! Helt i min smak! Trots att rosa inte är min färg unnar jag DIG ett rosa näste.

Ha en bra helg! :-)

2010-03-05 @ 17:00:41
Postat av: Nanna

Tyvärr..jag måste nog gå på darlingens linje..jag har Väldigt Svårt för rosa. Ha en kanonfin söndag ! :)

2010-03-06 @ 22:14:25
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: Punklantis

Åh,vad snyggt det blev! vad duktiga ni är!



Håller tummarna för rosa =)

2010-03-06 @ 22:51:19
URL: http://punklantis.myshowroom.se
Postat av: Barbro Binda

Det var jag där med önskan om det rosa nästet...

Idag får du en sjuhellvittes varm kram på självaste kvinnodagen! :-)

2010-03-08 @ 13:44:27
URL: http://barbrobinda.blogspot.com

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0