Vilken är den bästa sommarläsningen?

Sommarlov, semester och en massa lediga timmar.
Finns väl få bättre sätt än att spendera dem på en bra bok?!
Jag plockade fram en korg och fyllde den med mina gamla "sommarfavoriter":
"Eddies oäkting" av William Kowalski, "Daisy Fay och Mirakelmannen" av Fannie Flagg,
"Gudfadern" av Mario Puzo, "Det" av Stephen King, "På väg" av Jack Kerouac,
"Törnfåglarna" av Colleen Mc Cullough, "Systrar i jeans" av Ann Brashares och många fler.
Frågade Fjortisen& "Lillebrorsan" om de ville läsa några och det ville de.
Ska bli spännande att höra vad de tycker.
Vad läser du?

Tyck till
Postat av: anne

Brott och straff.... någon gång ska jag val ta mig igenom den och den här gången känns det mycket möjligt!!!

2010-07-10 @ 19:49:27
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Fjortisensmorsa

Hur lång semester har du Anne?! Läste den på gymnasiet, ja den var nyutgiven då;-) Tyckte att den var bra.

2010-07-11 @ 11:21:07

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0