En dag på jobbet..

Nu har jag hunnit sniffa lite på mitt "nya jobb".
Har suttit med och kikat på två föreläsningar.
Många upprepningar och många frågor blir det.
Ska även sitta i en support..kanske kan koppla bort mitt nummer?! ;-)
Alla jag träffat hittills verkar trevliga och hjälpsamma
och det är tur när man är ett blåbär.
Fick rapport från mitt gamla jobb och där är det schemakatastrof
och omplaceringskaos, så himla tråkigt att höra!
I huvudet snurrar allt nytt jag skalära mig, funderingar på framtiden
och insikten om att det nog är tid för förändring...
Jag tror fortfarande att 2010 kommer att bli ett spännande år!

Tyck till
Postat av: Nanna

Jag tycker varje ny dag är ett spännande äventyr...nästan alla dagar...Ha det bra! :)

2010-01-27 @ 12:10:59
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: Yasha

Det är ett förvirrat tillstånd, trots det spännande och inspirerande, att byta jobb. Iaf om man bytt för att man vill... hoppas du vill och att du hittat rätt! Lycka till massor!

2010-01-27 @ 22:17:43
URL: http://yasha.bloggagratis.se
Postat av: Fjortisensmorsa

Nanna: jag håller med dig!

Yasha:Tack! ...egentligen vill jag inte byta jobb (fast jag har inte så mycket att välja på) MEN jag tänker göra det bästa av situationen och se det som en kul erfarenhet!

2010-01-28 @ 12:27:07

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0