Starstruck

Jag hann se fyra "stjärnfall" i natt innan molnen tog över himmelen.
Det är något magiskt med stjärnfall tycker jag
(och det är väldigt mysigt att ligga under en filt i på altanen mitt i natten)
På tal om stjärnor; idag ska vi åka till Göteborg,
"Flirtkulan" har bokat in oss på ett hotell,där han känner ägaren,
sedan kryper det fram att han hoppas få mysa med Kirsten Dunst,
som bor på samma hotell!
"Det är några kända killar också, jag vet inte vilka" sa han och log fånigt.
"Killarna" visade sig vara Kiefer Sutherland & Alexander Skarsgård...
jag gillar att bo på hotell! ;)

Tyck till
Postat av: Nanna

Mycket olika sorters stjärnor i din omgivning.

Låt mej veta vilka som lös klarast ! =)

2010-08-13 @ 20:42:59
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: Linda

Är inte alls avundsjuk... inte alls!

2010-08-16 @ 22:06:48
URL: http://furbeesvarld.blogg.se/

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0