Darlingen och Kirsten

Bilden är lånad från Nöjesguiden
I lördags satt jag i godan ro i hammocken utanför hotellet och
sippade på min drink när grabbarna kom från golfbanan.
Jag undrade om de ville göra mig sällskap?
Flirtkulan orkade inte, han skulle ta lite siesta men Darlingen
stack upp och duschade och kom sedan ner igen.
Han traskar glatt ner i baren  samtidigt som en blond tjej.
Jag blir full i skratt och följer efter, Darlingen beställer sin öl och
vi står i baren och pratar, han märker fortfarande ingenting.
Killen från hotellet går fram till den blonda tjejen och talar, på engelska,
om för henne att taxin har kommit.
När hon har gått frågar jag Darlingen om han inser att han just "hängt i baren"
med Kirsten Dunst!?
- Eh, jag kände inte igen henne..jag vet knappt vem det är!
Gissa om vi retade Flirtkulan när han behagade masa sig upp ur sänghalmen!?
Men Darlingen karriär som kändis stalker dog liksom innan den börjat ;)

Tyck till
Postat av: Linda

Jag hade säkert inte heller känt igen henne, inte för att jag inte vet vem hon är, mer för att jag aldrig trott att jag skulle hänga i samma bar som henne ;)

2010-08-18 @ 01:06:47
URL: http://furbeesvarld.blogg.se/
Postat av: Fjortisensmorsa

Det roliga var att vi skojat om att "hänga med Kirsten"..(eller det var väl mest Flirtkulan som ville göra mer än att hänga;)Och så har han Noll koll när han verkligen "hänger" Mwohaha!

2010-08-18 @ 07:15:13

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0