Skicka hit några trädkramare!!



I vår trädgård har vi väldigt många, väldigt gammla träd som jag älskar.
Vi bad en kompis komma hit och kika på träden och se hur de mådde.
Ett träd var dött och några andra sjöng på sista versen.
Nu har de fått fria händer att röja och vårda träden så att de mår bra.
Jag vågar knappt kika ut!
Kråkorna kommer att bli skitsura, var ska de nu käka jästa  körsbär
och bli bladiga!?
Mina hängmatte träd ryker också.och där åker trädet med mörklila plommon
AAAAaargh!
*det är braaaa för träden..drar djupa andetag*
Återkommer när jag andats färdigt i min papperspåse!

Tyck till
Postat av: Everyday Matters

Jag håller på och uppfostrar mina träd ännu de är så unga men jag drömmer om att ha färgglada lönnlöv och vackra vita körsbärsblom.

Postat av: Nanna Nilsson

Åhhhh, jag lider med dej..och kråkarna! Ha en bra kväll. (Har du släppt påsen än?)

2009-09-26 @ 20:08:56
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0