Problem!

Alla har rätt att ha en dålig dag, jag säger ingenting om det.
Idag har min blogg en sådan.
Väldigt dålig.
Vad hände inatt kan man undra?
Texten hänger på sned, vissa delar verkar ha klonat sig
medan andra har krupit iväg.
Har det varit fest?
Jordbävning?
Cybermonster som hackat?
Jag ligger lågt så länge och hoppas att allt löser sig.

Tyck till
Postat av: Tigerhumlan

var det därför.. blev lite orolig ett ögonlock och sprang... men vågade mig hit igen och kan till min glädje se att det ser ut som det ska igen .-)

2009-09-01 @ 23:00:11
URL: http://tigerhumlan.blogspot.com/
Postat av: Fjortisensmorsa

Hej Humlan! Kul att du vågade dig tillbaka, det såg verkligen skumt ut..men nu verkar det funka igen ;-)

2009-09-01 @ 23:10:12

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0