Paj Kingen



Fjortisen är kär.
Han har blont hår och ett blygt leende.
Han är King på att baka paj enligt Fjortisen.
Igår var det upp till bevis.
Han gjorde en grym hallonpaj,
"Utan recept" kvittrade Fjortisen och vispade i vaniljsåsen.
Han är dökär i min Fjortis och bakar en lean,mean hallonpaj..
"och han kan åka jättelångt på bakhjulet med moppen", inte att förglömma.
Fjortisen ville att jag skulle "Bloggdöpa honom"
Vad ska vi kalla Fjortisens hjärta för?
Vi får helt sonika döpa honom till Kingen.

Tyck till
Postat av: Speja

Det är nästan så att jag blir lite kär också...en kille i moppeålder som bakar grymma hallonpajer utan recept. Sån´t gillar jag!

2009-09-03 @ 11:24:55
URL: http://spejasprov.blogg.se/
Postat av: Fjortisensmorsa

Speja, man blir varm i hjärtat när man ser dem!

2009-09-03 @ 14:02:52

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0