Nyfiken!

När man kikar runt i olika bloggar så inser man snabbt
att det fyller olika funktioner för olika människor,
det säger sig självt.
En del visar bilder på sig själva och sina nära och kära.
Andra är helt anonyma vad gäller bilder.
En del berättar öppet om otrohet och annat som,
i alla fall jag, tycker är väldigt personligt.
Några är rädda för cybermonster och vill inte avslöja något.
Vissa bjuder in till delar av sitt liv medan de håller andra delar privat.
En del vill sälja grejor och andra sig själva.
Nu blir jag nyfiken!
Varför bloggar du?


Tyck till
Postat av: Lisbeth

Hejsan. Hittade dig via en kommentar på Fashionhaggans blogg. Ja, jag bloggar nog mest för att komma ihåg när saker och ting hände. Är vimsig å det grövsta och alltid har jag för mycket bollar i luften. Sen blir jag ofta arg på olika dumheter och det är kanon att skriva av sig frustrationen. Man får så ont i foten efter att ha sparkat för mycket på träd =)Blev lite nyfiken när jag såg vad din blogg hette. Jag har en sladdis på 14 år och ibland är det nästan så man spelar på läppen.Har tre äldre tjejer, men inte ens tillsammans kom de upp i den här kalibern. Suck.

2009-09-08 @ 16:16:36
URL: http://kiraangel.blogg.se/
Postat av: diana

För att jag kan ;)

2009-09-08 @ 19:07:39
URL: http://www.metrobloggen.se/diana
Postat av: Tigerhumlan

Började skriva när jag var mammaledig, en annan blogg än den jag nu skriver men den fick jag lov att sluta skriva i pga en "skandal" som inträffade.



Började med den jag skriver nu samt en annan. Vill skriva av mig och ibland kanske få lite feedback från någon. Vänner och okända är lika välkomna och jag märkte när jag skrev i en lösenordsskyddad blogg där bara några kunde läsa att det tog bort en del av charmen, därför startade jag Tigerhumlan.



Behöver skriva av mig, hålla mina vänner uppdaterade om mitt liv men även bara slänga ur mig något.



har jag tur kommer någon och läser och då sporras man ännu mer.



Lägger ut bilder på mig men främst min dotter. Men inga namn så där är jag lite hemlig. De som känner mig känner mig och andra får lära känna mig utan att veta exakt vem jag är.



Berättar nog om allt! Mina demoner, mitt liv och leverna... i Tigerhumlan handlar det om livet i stort. Min andra blogg handlar om det barnförbjudna livet. Berättar om allt, ocencurerat och hoppas att det kan hjälpa någon att se hur mitt liv ser ut. Samtidigt så vill jag gärna få andras syn på saker och därför kunna se saker och ting på annat sätt.



Därför bloggar jag.



Långt som alltid när jag ska försöka skriva :-)



/Tigerhumlan

2009-09-08 @ 21:42:31
URL: http://tigerhumlan.blogspot.com/
Postat av: Barbro Binda

För att jag har så mycket konstigheter i mitt huvud som vill ut. Kram på dig! :-)

2009-09-09 @ 11:16:37
URL: http://barbrobinda.blogspot.com

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0