Känns som om någon förföljer mig!?



Nu ville det sig inte bättre än att min hamster vaknade igår morses,
efter en jobbig natt, och kunde inte svälja ens lite vatten.
Vi fick komma in och Fjortishamstern blev inlagd, med mamma som sällskap.
En nyttig erfarenhet att vara den som är i "andra änden" i vårdkedjan.
En som inte gillade detta ett dugg var min stalker.
Jag har en liten dansk-svensk herre som förföljer mig överallt,
han vill sova ihopkurad bredvid mig och alltid ha koll på vad jag gör.
När vi var på sjukhuset snodde han min kofta och bäddade åt sig med den.
Inte undra på att mina tröjor ser ut att komma från Angora.
Nu är han nöjd igen, ordningen är återtsälld. Hela flocken är på plats.
Inatt får vi ligga i våra egna sängar, ska bara kika till Fjortisen en sista gång
sedan ska jag sova...i min säng kommer det att ligga
en liten dansk stalker, var så säker.

Tyck till
Postat av: Marica

Hej! Ja det är onekligen nyttigt att vara patient eller anhörig i bland, man blir sååå medveten om hur viktigt det är att bemötas korrekt och möta medmänsklighet. Hoppas ni mår bättre nu!

Postat av: Nanna

Va skönt att läget är under kontroll.Ha det så bra ni kan! :)

2009-09-25 @ 09:13:01
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: Tigerhumlan

Hoppas på snart tillfrisknande. Inte kul att vara hamster hur länge som helst.



Å klart din stalker undrar, herregud dissa honom så där bara för en hamster!

2009-09-25 @ 09:26:03
URL: http://tigerhumlan.blogspot.com/
Postat av: Fjortisensmorsa

Marica: Det är som sagt väldigt nyttigt och spännande att vara anhörig/patient.Vi fick så många motsägelsefulla besked att jag kan förstå patienters förvirring.Inatt har Fjortisen fått sova, SKÖNT!:-)

Nanna: Tack detsamma!

Tigerhumlan:Hamstergrejen är redan gammal, "Inte kul" alls! Stalkern punktmarkerar mig nu för säkerhets skull ;-)

2009-09-25 @ 10:15:06
Postat av: Daniel

men en nätt stalker iaf!!!

2009-09-25 @ 11:26:02
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

HAHA! Men du är ju helt klart omtyckt! :D

2009-09-25 @ 12:06:49
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Z

Vilket fint kök du ser ut att ha!!! Och fin hund! ;-)

2009-09-25 @ 16:05:07
URL: http://annazoila.blogspot.com
Postat av: Fjortisensmorsa

Daniel: Han är som en handväska med ben! ;-)

EG:Japp, väry mycket löööv!

Z: Tack, vi byggde om förra sommaren :-) Hunden kan vi inte ta åt oss äran för, vad gäller tillverkningen, men han är väldigt charmig!!;-)

2009-09-25 @ 16:24:09
Postat av: Kompis

Det är inte bara stalkern som är orolig. Vad med Kompis! Har räknat efter att vi har inte jobbat ihop på hela september. Inte bra. Har nog abstinens. Saknar MIN kompis när det blåser i luckan.Tänker på er och god bättring. Hoppas vi ses snart. Kraaam

2009-09-25 @ 23:16:40

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0