Det optimala erbjudandet?



Nu har jag funderat lite över vad som vore "an offer you can´t refuse".
Om vi nu struntar i det uppenbara som hälsa  och världsfred osv
så tror jag att jag kommit på vad som vore
"erbjudandet som jag inte skulle kunna tacka nej till":
Att få vara ledig och resa över världen och fotografera.
Att bli modist vore ett annat erbjudande som vore svårt att neka till.
För att inte tala om erbjudandet att få driva ett litet hotell i Oia..
Verkar visst som om jag har svårt att motstå många saker?!
..när kommer erbjudandena haglande?..jag väntar....
Har du kommit på vilket erbjudande du inte skulle kunna neka till?

Tyck till
Postat av: Speja

Att få hitta på roliga barnfilmer! Men jag skulle också gilla att resa runt världen och testa hotell och okända resmål. Härligt att få drömma!

2009-09-01 @ 11:33:02
URL: http://spejasprov.blogg.se/

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0