Det är nog allvarligt!?



Fixar med tvätten.
Hänger in lite kläder i garderoben.
Koftor.
Många koftor.
Räknar, lite på skoj, alla koftorna.
Jag har 20 koftor.
Det kan inte vara normalt!?
Har jag något ovanligt syndrom?
Koftomani, finns det något som heter så?
Hur botas det?
Jag får nog gå på avprogramering?!

Visst är koftan på bilden snygg..
en sådan kofta har jag inte....

Tyck till
Postat av: Egoinas mamma

Frusen av dig? Det är jag, det blir många koftor av det när man shoppar.. :D

Sv: Janne gillar kossor och jag är en! HAHAHA!!

2009-09-03 @ 15:17:16
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Nanna Nilsson

Ha,ha,kul det du skriver om koftor. Jag har mellan 35-40st stickade tröjor av alla de slag..och min mamma har gjort dom allihop(under ca 20 år, inte alla på en gång,bara nästan!) Ha det bra. Jo, om mitt radioprog.:jag gör de mesta efterforskningarna på wikipedia, med papper och penna.Tycker om att vara väl förberedd,och inte bara svammla, ha lite på fötterna! Eftersom jag älskar Johnny Cash,så började jag där,och 70-80-talscountry tycker jag är ganska slät och intetsägande, så jag bestämde mig för att gå bakåt i tiden i stället!! Oj,du får den längsta kom jag någonsin skrivit...orkade du ända till slutet? Tjing tjong KaramellStång! :) :) ;)

2009-09-03 @ 16:57:56
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: ☆ > M A N T H A <☆

jag älskar koftor med :D sjukt mysigt

2009-09-03 @ 17:54:56
URL: http://lillmanthy.blogg.se/
Postat av: Mofsan

Du måste genast uppsöka en koft-täärrapeeeffft. Det kan inte vara normalt. Det kan också avhjälpas med att du skickar en hög till Mofs. Jag kan hjälpa dig(gillar koftor som faen men har bara 1)

2009-09-04 @ 06:03:21
URL: http://mofs.bloggagratis.se
Postat av: Fjortisensmorsa

EG: jag vet inte om jag är speciellt frusen av mig..men det var en bra ursäkt! ;-) Jag vet inte hur det är med Jannes förtjusning i kor men han är helt klart förtjust i dig! ;-)

Nanna: Vilken tur du har som har en stickande mamma!!

Jag är impad över att du har ett eget radioprogram- vilket jobb och vad modigt!

Mantha: det göt tydligen jag med! ;-)

Mofsan: Behöver du en matchande klänning till koftan? (har visst ganska många sådana också!)

2009-09-04 @ 10:42:30
Postat av: anna

nej, det är helt normalt att ha många koftor, ( svaret kommer från en som har 500 par skor!)

2009-09-05 @ 10:14:49
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan
Postat av: Fjortisensmorsa

Härmed utnämner jag dig till min garderobsguru, Anna! Du verkar ha helt rätt inställning! ;-)

2009-09-05 @ 10:48:08

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0