Bachelorette

Härom kvällen kikade jag på Bachelorette.
Darlingen tycker att det är fördummande tv.
Undrar om han behöver bli dummare?
Han satt i alla fall kvar i soffan under hela programmet.
Tyckte bestämt att hon skulle ta den ena killen,
för då skulle hon få "ett roligare och friare liv".
Tror att Bacheloretten hörde honom
för programmet slutar med att Darlingens kandidat
går ner på knä och friar.
Tror att det där programmet väckte någonting i darlingen.
-Du måste pussa mera på mig!
-Tror du inte att vi kommer att gifta oss?
-Du borde fria till mig!
Han hade många idéer på kvällen, när programmet var slut.
"Du borde fria" !? Nope, nu får det vara slut med fördummande program för Darlingen! ;-)

Tyck till
Postat av: Mita

Kul blogg, titta gärna in på min "Tunnelbane blogg"

2009-09-07 @ 19:29:55
URL: http://metrobloggen.se/mitapita
Postat av: Egoinas mamma

Jag hade låtit han titta på fler program av samma sort! :D

2009-09-07 @ 20:28:06
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Fjortisensmorsa

Tack Mita!

Vi har en lite grej om just det där frieriandet, EG, och jag ger mig aldrig ;-)

2009-09-07 @ 20:52:11
Postat av: Mofsan

Hahhaha underbart jättesött ju! Jisses jag log med hela ansiktet när jag läste det! Jag vill vara brudnäbb när det beger sig. Med helveckad kjol och knästrumpor och kofta såklart ;)

2009-09-07 @ 21:36:24
URL: http://mofs.bloggagratis.se
Postat av: Fjortisensmorsa

Klart du ska vara brudnäbb, Mofsan, med pippilotter i håret!;-)

2009-09-07 @ 22:00:12

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0