När katten är borta..

dansar jag i husmors kostymen!?
Vad är detta?
Nu har Darlingen varit bort sedan i torsdags
och vad har jag gjort!?
Har jag ätit bon-bons på divanen?
Nope.
Jag har städat ur nya källar rummet,
sytt i knappar i varenda stackars kofta och kappa jag kunnat hitta,
tvättat- till och med "det tar jag senare" högen,
kofotat loss lister i matrummet,
bakat paj,
fyllt två album med foto...
och så vidare!
Imorgon ska jag till frisören,
vet inte varför men jag funderar på att klippa av det långa blonda
och färga det rött.
Jag håller kanske på att transformeras till en glad 50-tals hemmafru?
Det kanske växer fram ett litet förkläde snart..
tyckte att det kliade på magen nyss.
Nu gäller det att komma på ett botmedel!
Jag får helt sonika ängna helgen åt sex and drugs and rock n´roll!
det blev visst bara "and rock n´roll" ..men det kanske funkar!?
*headbangar*

Tyck till
Postat av: Egoinas mamma

HAHAHA! Jag tycker det låter som att du trivs med livet helt enkelt. :D

2009-10-05 @ 19:05:29
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0