Mamma lämnar sitt barn!



Min mamma lämnar mig ensam hemma i 2 veckor!!
Hur ska jag klara mig?
Tycker att det verkar vansinnigt ansvarslöst!
Vore mycket bättre att hon tog med sitt lilla,
blott 43 åriga, barn..till Kenya! ;-)
Trevlig resa mamsen!!!
(Nu ska jag cykla till affären och köpa lite godis
och tidningar till henne, det blir en lång flygresa)

Tyck till
Postat av: Speja

Förstår ditt resonemang. Det gör jag. Du köper väl lite tröstande godis till dig själv också?

2009-10-12 @ 10:28:47
URL: http://spejasprov.blogg.se/
Postat av: Nanna

Vilket äventyr, modig mamma du har! Ska hon resa ensam eller i sällskap? Ha det bra! :) Jag Önskar din mamma en upplevelserik resa!

2009-10-12 @ 11:15:26
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: Fjortisensmorsa

Speja: Du är en KLOK kvinna!!

Nanna: Visst är det häftigt! Hon ska åka med sin särbo, med en kenyansk kvinna som anordnar resor för små grupper. Jag skulle också vilja se alla djuren på safari..DET vore otroligt!

2009-10-12 @ 11:24:31

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0