Första dagen



Idag började Darlingen på sitt nya jobb.
Han var lite pirrig igår.
Det kändes nästan som om vi borde ha köpt
bänkpapper och nya pennor åt honom...
Vi skojar om att han måste köpa sig bling-bling och klackring nu.
Ibland känns det som om vi lever i olika världar.
I hans värld leker de "stora killarna", där blir man headhuntad och får chefsjobb.
I min värld finns för många chefer med små möjligheter att skapa förändring.
Däremot har jag blivit inspirerad av Darlingen att tänka större och vildare,
kanske skapa något eget?
Lycka till på nya jobbet Darlingen!!
(Du kommer att göra ett jättebra jobb, även utan nya pennor ;-)

Tyck till
Postat av: fashionhaggan

låter spännande med nytt jobb

2009-10-19 @ 17:39:24
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan
Postat av: segsliten

Hoppas att det gick bra ... trots pennorna.

Jag hängde med på "Upp", kunde inte låta bli. Måste säga att den gjorde mig på gott humör. :)

Tack för utmaningen. Jag vet inte om jag orkar med att ta den just nu, jag får se lite längre fram i veckan.

Kram ☺

2009-10-19 @ 18:35:16
Postat av: Kompis

Grattis till nytt jobb. Vad kul att han vågade prova :-)

2009-10-19 @ 22:59:38

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0