"Vilken fin människa du är"



Idag när jag gick och plockade vandrade tanken iväg.
Jag kom att tänka på en kommentar jag fick av Ansepanse
Hon skrev: "Vilken fin människa du är".
Det var en väldigt snäll kommentar.
Jag funderade lite kring det och undrade för mig själv om man
kan bedöma en människa enbart utifrån hennes ord, vad hon skriver?
"3 sekunders regeln" gäller förmodligen även när man läser någons blogg,
man skapar sig snabbt en bild av personen bakom orden?
Jag insåg att jag faktiskt har skapat mig bilder av alla "mina bloggare"..
vore spännande att träffa dessa personer IRL och se om bilden man gjort sig stämmer?!
Men man kan man inte luras med sina ord?
Jag skriver inte om alla aspekter i mitt liv.
Kanske personen bakom orden lyser nog igenom ändå,
i alla fall om man läser en blogg över tid?



Tyck till
Postat av: diana

Intressant tanke, men jag gillar anonymiteten och bilderna i huvudet ;)

2009-11-18 @ 22:47:37
URL: http://www.metrobloggen.se/diana

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0