Ett torrt skinn!

Jag är en tidsoptimist.
Jag vill gärna hitta på mycket.
Jag är helt rubbad..
i alla fall om man ser till hur jag
planerade den här helgen:
efter jobbet i fredags gick jag på stan
med Fjortisen och shoppade, hemma 18.30.
Vid 19.00 skulle vi på middag,trevligt!
Knatade hem i natten och försökte få lite
skönhetssömn (hur nu DET skulle hjälpa!?)
Upp klockan 7.00. Skjutsade Darlingen till sin bil
som han lämnat kvällen innan.
Kör hem min bil till Syster Klok, som är billös.
Hon skjutsar oss till tåget och vi drar till Göteborg.
efter tolv timmar i Göteborg, med fotografering och
shopping, åkte vi hem-helt slut.
Då hade jag visst lovat Cellen med Dansk Dam att vi skulle
ut och käka..det var bara att dressa om och se glad ut!
Så kom Söndag.."Vilodagen".
Åkte till IKEA med Syster Klok och köpte värmeljus, typ ;-)
Hann hem och ligga på Darlingens arm en liten stund,
Kompis kom susande i Forden och sedan kunde vi sjunka ner
i biofåtöljen, bland alla andra fjortisar, och se på "New Moon".
När jag kom ut från bion försvann det fåniga flinet snabbt.
Fjortisen och Darlingen hade lyckats missuppfatta varandra
fullständigt, och Fjortisen var vansinnig..men hos sin pappa.
Föll i coma och lovade mig själv att aldrig mer ha ledig helg!!!

Tyck till
Postat av: Nanna

Inte lätt att vara alla till lags..man skulle ha en hemlig koja(vinterbonad)i skogen att rymma till! Ha en braa måndag! :)

2009-11-23 @ 13:22:24
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: ulrika

Hjälp! Det tar ju veckor av hårt arbete för att komma över en sån ledig helg! Tänk på det nästa

gång du funderar på att ha roligt..;D

2009-11-23 @ 19:51:03
URL: http://fabulousforty.blogg.se/
Postat av: Katinka på www.farmorsbloggen.se

Himmel, du är ju värre än jag! :-)Särskilt lördagen låter helt hysterisk i mina öron. Hoppas du i alla fall hittade lite roliga saker både på IKEA och på shoppingrundan. Men nu behöver du ju två lediga dagar till att smälta detta ;-)...

2009-11-23 @ 21:09:32
URL: http://www.farmorsbloggen.se
Postat av: Em

Oj! Och jag gjorde inte ett smack och var slut ändå..

2009-11-24 @ 15:14:40
URL: http://egoinasmamma.nu

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0