Att få beröm



Idag var det ,som vanligt, stressigt på jobbet.
Jag körde min vanliga "Ankfilosofi":
Flyter lugnt & paddla som f#¤% under ytan.
Alla kämpade som vanligt för att ge patienterna en bra vård.
När vi skulle gå hem kom två kollegor fram och sa att de tyckte
att jag var den bäste "Koordinatorn" av alla!
(Koordinatorn kallas den sjuksköterska som håller koll och försöker
skapa ordning på alla sjuksköterskor, doktorer, patienter och undersökningar
så att det blir effektivt, alla patienter får hjälp och att logistiken fungerar)
"Jag har dig som föredöme" sa den ena kollegan.
Jag blev jätteglad!!
Jag funderade på att mäta mig när jag kom hem,
för att se hur mycket jag hade växt! ;-)

Nu ska jag "Skicka vidare"- jag ska göra någon glad i min tur!
Tusen tack mina goa kollegor!!

Tyck till
Postat av: Katinka på www.farmorsbloggen.se

Du var säkert värd det! :-) Är säker på att du verkligen är en jättebra koordinator,med helikoptersyn, humor och kolugn! Kramar!

2009-11-03 @ 23:19:11
URL: http://www.farmorsbloggen.se
Postat av: fashionhaggan

härligt med beröm!

2009-11-04 @ 21:49:21
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan
Postat av: JesMol (liten på jorden,men STOR i orden)

Åh,vad underbart. Något sådant kan ju rädda en hel dag!

Och du gör helt rätt i att skicka vidare!



Grattiskram!

2009-11-05 @ 08:49:04
URL: http://www.metrobloggen.se/jesmol

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0