Vad är det med listor?

Jag älskar listor!
tror att det är genetiskt, min mamma skriver ALLTID listor.
Stackars mina barn, har de ärvt ett liv med listor? (Mwoahha!)
Jag försöker att coola mig lite men jag tror att jag är fast i listträsket.
Inköpslistor
Listor på vad jag ska packa
Listor på böcker som verkar bra
Listor på platser jag vill se

Listan kan göras lång (kunde inte låta bli ;-)
Erland Loe har skrivit en bok, tror att det är Naiv.super, där huvudpersonen listar allting, härligt!
Jag älskar när någon ber en rabbla "5 bästa böckerna", "Vad skulle du göra om du vann 10 miljoner"
Eller att planera för en fest- massor med listor!
(Jag blir svårt mobbad av Darlingen men vad gör han själv= listor!)
Hm, någon mer som tänker kontroll behov.. alternativt: skaffa ett liv! ;-)
Det konstiga är att jag inte följer listorna speciellt väl? ...

Pssst!!
Filmer som gör dig glad?!..någon?
Waitress
Love actually
O brother where art thou
Mamma Mia...

Tyck till
Postat av: nilla

Att-göra listor skriver jag på jobbet för att jag måste. Jag följer dem hyfsat också. (För att jag måste.)

Hemma är jag tämligen listfri! Det borde betyda att jag har ett liv då?

2009-05-21 @ 19:30:05
URL: http://nillalivet.blogspot.com

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0