svart&vitt

Vi pratade igår fjortisen och jag.
Motvilligt, uppkäftigt och uppgivet först
Sedan lossnade det som det brukar.
Pratade om olika lösningar.
Kanske flytta?För många goa vänner.
Nioarna som kaxar slutar nu, skönt.
Sommarlov och lite vila från alla krav.
Försöka begränsa sin tillgänglighet lite.
Flytten till mig gör nog också att det blir mindre drama.

Livet ger henne käftsmällar men hon reser sig igen och kör vidare!
Gud vad jag är stolt över min fjortis!

Imorses kvittrade hon igen.

Tyck till
Postat av: diana

Visst är de goa. Nästan som riktiga människor ;) Det som är kul är att man kan skymta deras vuxna jag.

2009-05-06 @ 09:29:18
URL: http://www.metrobloggen.se/diana

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0