Plötsligt händer det!

Efter att ha anlitat hantverkaren "from hell"
som bland annat klätt ett badrum med mosaik..
som ramlade ner så är man ganska härdad
*rått galet skratt*
När samma hantverkare sedan lovar att han ska ta hit en grävare
för att fixa bassängen som samlas i nya källaren när det regnar
då är man ganska skeptisk.
(årets understatement)
Efter att ha väntat i en månad efter utlovat datum så:
Haaalleluja! Dök han upp idag!
Han hackade loss med sin skopa och fick till det riktigt bra!!
(Det är säkert, för en gångs skull är jag inte ironisk när jag nämner hantverkare!)
 Då fick jag en uppenbarelse..inte så mycket religiös mera reklamiös
"I´m living the Trissreklam!"

Tyck till
Postat av: Barbro Binda

Jamen, NÅN gång ska det väl lyckas! Procentuellt sett, och/eller rent praktiskt. Ha en bra helg! :-)

2009-05-08 @ 19:25:26
URL: http://barbrobinda.blogspot.com
Postat av: diana

Jaså, det hände plötsligt alltså? ;)

2009-05-08 @ 22:05:19
URL: http://www.metrobloggen.se/diana

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0