Överdos av heminredning!!



Läste Aftonbladet idag och hamnade hemma hos Therese.
Inget ont om Therese,men jag kände att hennes "hemma hos"
var droppen som fick (zink) bägaren att rinna över.
Där fanns alla ingredienser som finns i varenda inredningsrepotage nu:
zink, udda silverljusstakar, vitt trä, tavlor med "Amore" ,
hemlagad saft i flaskor med vackra (hemgjorda etiketter).

Jag kände att jag fick en akut "inredningshems allergichock"!!
Jag kände för att lägga ut bilder på ett unket hem, med bild av mig med
papiljotter i råttgrått hår med en cigg hängande i mungipan.
I bakgrunden ser man trasiga beige tapeter  med flottfläckar.
På bordet står plastförpackningen med delicatokakor,
inget hemlagat så långt ögat når....
Sug på den "Vackra hem"!! *djävulskt skratt*

Tyck till
Postat av: diana

Håller med du. Heminredningsfjamsande ska serveras i små, mycket små, portioner. Hatar alla "kvinnliga" måste vara på ett visst sätt- måsten.

2009-05-24 @ 19:22:47
URL: http://www.metrobloggen.se/diana
Postat av: liten pa jorden,men STOR i orden

Hahaha!

Jag är med på den idén och skulle gärna haka på den nya trenden!=)



Sv: Jo,visst är det skönt att få längta lite. Absolut!=) det är bara det där med ensamma nätter jag inte gillar. Tycker gott han kan flyga hem och sova här..=)



Kram

2009-05-24 @ 23:08:45
URL: http://www.metrobloggen.se/jesmol
Postat av: nilla

My God vilket befriande inlägg!!!

Visst gå det många gånger för långt med detta inredande!

Överhuvudtaget trevlig blogg detta =)

2009-05-25 @ 11:29:57
URL: http://nillalivet.blogspot.com
Postat av: nilla

Skrev en kommentar som jag inte vet om den kom fram för jag verifierade aldrig. Fick heller ej uppmaning att göra det.

Sen när jag skrev en kommentar till ett annat inlägg skulle jag verifiera men fick då meddelandet att verifieringen inte funkade och att kommentaren därför ev inte kom fram.

Vet du om det brukar vara problem att kommentera din blogg?

Iallfall så tänker jag länka dig nu för jag gillar din blogg!

hoppas att denna kommentar kommer fram

2009-05-25 @ 11:38:19
URL: http://nillalivet.blogspot.com
Postat av: fjortisensmorsa

Ha,ha vi kanske kan starta en ny blogg trend? Varför inte köra hårt och även göra egna "outfits"bloggar? "Gråhårig bella"?! Jag ser framför mig min blogg med bara foton på mig själv, iförd olika outfits som verkligen framhäver både muffinsmage och julgransrygg!!Mowahha!

2009-05-25 @ 12:46:10
URL: http://fjortisenochmorsan.blogg.se/

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0