Momma´s boys

Vi lyckades sappa in tv3´s nya serien igår och fastnade allihopa!
Helt sjukt fånigt, som alla sådana här såpor..ändå såg vi HELA programmet
*hm* då måste programmakarna ha gjort något rätt?!
12 årige sonen undrade om jag skulle göra som en av mammorna i programmet,
och jaga honom med helikopter, när han började dejta?
- Ja, men självklart! Norman Bates hade en överbeskyddande mamma och det gick ju bra för honom
Mowahhaaa!

http://www.tv3.se/program/mommas-boys

Tyck till
Postat av: liten pa jorden,men STOR i orden

Så den var bra alltså? då ska jag kolla in den=)



Sv: Jag nervös? för uppspelet? med egenskrivet material? JA! det skulle man nog kunna påstå. Minst sagt..=)men försöker lugna nerverna med att inte tänka på det för mycket och bara göra. Jag hoppas det ska fungera=)



Kram

2009-05-19 @ 11:19:06
URL: http://www.metrobloggen.se/jesmol
Postat av: tuta

hahaa, klart man ska jaga sina pojkar o ha dom hemma tills dom e 30 fyllda =P



sv- ja visst är de som du skriver. de borde inte vara valbart om man vill vara förälder eller inte. menar man gjorde inte barnen på egen hand. men jaja, hoppas han ångrar de en bitter dag ;D o hmm, kanske ska ja snacka med biffen lite.. han är ju bara 2 meter o som sagt en biff.. kanske kan han ta ett par grabbar grån gymmet o hälsa på exet med en kofot =D

ha en bra dag!kram

2009-05-19 @ 12:41:31
URL: http://tittyy.blogspot.com/

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0