Värsta snyftaren?!

Lättrörd, blödig, lipsill you name it..det är jag!
Tänk på skolavslutningen med solen som skiner
och alla förväntansfulla ungar som sjunger den "blomstertid nu kommer"..
Blink,blink,svälj.
När jag tittar på amerikanska tv-serie typ Extreme Homemakeover .
När lyckliga/lättade fd. "vi har bott i en papplåda på motorvägen med 16 handikappade barn"
står framför sitt jättehus och lipar...
- Blir du rörd nu mamma?
- Japp! (and proud off it..?)
För att inte tala om slutet på en bra film!
Tur att inte så många såg mig i slutscenen av "Love story"..hit med handduken!
(Har även trängts med andra på bio toan- konstigt att alla fått något i ögat!?)

Nu undrar jag:
Vilken film är den VÄRSTA SNYFTAREN???

Tyck till
Postat av: diana

Slutscenen i Skicka vidare. Vartenda avsnitt av Grey´s anatomy har en lipen sie very much sekvens ;)

2009-05-06 @ 09:27:35
URL: http://www.metrobloggen.se/diana
Postat av: fjortisensmorsa

"Skicka vidare"- jösses,nästan behov av vätskeersättning efter den?! ;-)

2009-05-06 @ 10:08:49
URL: http://fjortisenochmorsan.blogg.se/

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0