hår på rumpan?

Fjortisen och lillebrorsan har kläckt en hel del kul kommentarer genom åren
(Ja, jag vet att alla ungar är hel kul men det här är min blogg och då är mina barn roligast!)

När fjortisen var nästan två år så hade hon följade utlägg om halstabletter:
- xx vill du ha en halstablett?
-Nej, det får man bara äta när man har fått hår på sin rumpa, för de är så starka!

Lillebrorsan kontrade med en annan fining,
När han var 3år berättade han dessa fakta om indianer, för farmor:
Indianer har alldeles platt rumpa och de har inget hål heller så de kissar genom ögonen
och bajsar genom näsan.. och äter med håret!

Har jag kanske missat ett och annat vad gäller uppfostran?!..Neeeaää!

Tyck till

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0