Har ni träffat mig idag?


Var tvungen att kolla en extra gång i spegeln om jag inte fått MORR hår.
Ganska många idioter och kompletta moroner har droppat in på jobbet idag.
Känner hur jag väst och spottat gift (i alla fall i tanken..
men jag har samlat många bra kommentarer på hyllan där jag måste lägga dem,
eftersom jag inte får kasta dem i fejset på folk!!;-)
Tycker förresten SDS borde vara en vedertagen diagnos (Skyll Dig Själv).
"Jag sniffade i mig det här pulvret som jag köpte på nätet, och nu mår jag JÄTTEDÅLIGT!!"
Klart fall av SDS, tänker jag..vad trodde du pucko!
"Kompisarna&jag drack bärs och röjde i trädgården med motorsåg".. (handen invirad i stor handduk)
Ja, det vet väl alla att motorsåg&bärs är den ultimata partykombinationen..SDS.

På förmiddagen kom en representant för de nya säkra nålarna som vi ska använda nu.
-Nålarna är TRUBBIGA och patienterna tycker att de gör skitont, vad gör ni åt det?
-Nej, jag tror inte att patienterna tycker att det gör ont,
det är bara ni som lyssnar på vad de säger nu när ni har nya nålar...
Jag fick gå från fika rummet annars hade hon fått sin mutkaka på tvären i någon lämplig kroppsöppning.
Smart lösning på problem baby! "Vi slutar lyssna på de som klagar!"
Varför har jag inte kommit på det förut?!
Vågade någon viska "Charmkurs?"....

Tyck till
Postat av: Kompis

SDS är numera vedertaget begrepp om du frågar i luckan. Hon som tog över fick sin fiskar varma mest hela passet. Herregud vilket place! Vi äro utvalda.

2009-05-21 @ 00:14:24

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0