fjortis attack, eller inte?

andra dan i rad jag skriver, men hjälp? 

hade idrott det första jag hade idag på morgonen. föll bara ihop. benen orkade inte bära mig. 
kom då på att jag inte ätit frukost, som aldrig, och kom på att det kanske va därför. 
och då bestämmde jag mig för att börja äta, annars kommer hela jag falla ihop. 
läskigt...

men nog om det. 
sitter och kollar fotboll nu & försöker hitta några biljetter till sverige-danmark VM kval i sommar. 
hjälp mig?! 
det är antingen slut eller svin dyrt. nån som har en bra sida? skriv den gärna till mig isåfall. 

funderar på att dra till farmor & farfar ett tag. 
bara slippa denhär hålan ett tag. 
men vi får se, allt kanske löser sig. 
eller iallafall blir bättre. 

orkar inte skriva mer nu. 
men måste bara nämna att nu är det klart, 
manchester united - fc barcelona i champions league final. 

glory glory man united! 

Tyck till

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0