Facebook IRL eller?

Vi hade en diskussion igår om facebook...
( visst låter det seriöst! = vi drack lite vin och spann på idéer kring FB
..och flippade ur fullständigt )
Vi kom fram till att FB IRL inte vore så dumt!..?
Du springer på någon jobbig typ på stanoch vips innan han hinner börja tjata: 
tar du bort honom från din vänlista och han är försvunnen.
Du kan ha din status skriven i pannan så slipper du kommentarer som: 
-Men, vad du ser trött ut! Är du sjuk?
Läs i pannan smartypants: ### is:  har ätit mask, typ.
Inga jobbiga skilsmässor- du ändrar bara relationsstatus!
Alla var dock rörande eniga om att POKE funktionen skulle skrotas IRL

Tyvärr var alla lite överfyllda..av Björn Gustafsson så det blev mycket
 /flirt /dance/ gapflabb så vi hann inte penetrera ämnet djupare... 
kanske lika bra märker jag nu när jag ska föra visdomen vidare.

Tyck till
Postat av: diana

När jag ser förkortningen FB, tänker jag på Flashback ;) Facebook...inget för Moì. Känns som "Mina vänner"-böckerna man hade.

2009-05-03 @ 23:34:19
URL: http://www.metrobloggen.se/diana

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0