Dorothy Parker

Razors pain you;
Rivers are damp;
Acids stain you;
And drugs cause cramp.
Guns aren’t lawful;
Nooses give;
Gas smells awful;
You might as well live.

Dorothy Parker


Jag undrar om mina päron matade mig med Happypills när jag var liten?!
Kan aldrig deppa någon längre period.
Fick en FET käftsmäll i förrgår, nu har jag redan en ny kul jobbplan på G.
"Kanske var dags att jag gjorde något nytt"
Har inte ens gått ett varv på stranden med sten i fickorna.
Jag kan lipa några skvättar men "that´s it".
Snuskigt optimistisk.
Kommer aldrig bli suicidal, fenomenal, lidande poet.
Tur att andra skrivit så mycket bra som man kan avnjuta!

Tyck till
Postat av: Jag idag

Jag har verkligen aldrig varit någon speciellt munter människa, men jag klarar inte heller av att vara ledsen någon längre stund. Jag kan inte koncentrera mig tillräckligt länge. Mitt i den djupaste sorg kan jag plötsligt upptäcka att jag sitter och tänker på... Ölkorv?

Jag överlåter med varm hand den djupa poesin till någon annan.

2009-05-29 @ 18:35:19
URL: http://tjockisensjunger.blogspot.com

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0