Dah tah tah!



Sitter inne i det fina vädret och syr.
Vovven ska få en superhjälte cape!
Igår skrämde han bort skatan,
som försökte ta björktrastens ungar ,
3 gånger
!!
Det är jättesvårt att sy i det här speciella superhjältetyget.
(Men så kan man flyga med det också, det står emot kulor
är värmetåligt upp till 760grader.. och kravmärkt.)
Dah tah tah! Stadens gator är åter (skat) säkra!
Här kommer Supervovven!

Tyck till
Postat av: Elsa

Jag förstår att det kan vara svårt att hänga med mentalt, helt plötsligt efter en kort tid kommer jag att väga så mkt mindre. Men vad jag längtar tills jag är nere på normalvikt igen :)Kram Elsa

2009-05-30 @ 16:55:33
URL: http://www.metrobloggen.se/forvirradgnu

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0