between a rock and a hard place

Vår granne har städtant eller rättare sagt tanter, det kommer några stycken någon gång i veckan.
No big deal, det är många som har städtant nu.
Idag satt det några människor och krafsade mellan stenarna på deras uppfart.

-De har inhyrda folk som krafsar mellan stenarna! De är ju inte sjuka eller så..kan de inte göra något själva?
Städtanter är helt ok med min Darling men tydligen har han problem med uppfartskrafsare.

Tyck till
Postat av: Sill-Britt

Åh fan, tänk dig att ha de finanserna (man får iof dra av något på skatten, men just krafsare är nog över vår budget ändå). Jag behöver en kuddfluffare känner jag, och en garderobssorterare.

2009-05-19 @ 10:31:18
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0