Alea iacta est



Eftersom jag har blivit utmanad av monster, aliens i människoskepnad funkar också,
så tänkte jag nu lägga upp en krigsplan.
I det läget sliter coola hjältar av ärmarna på sina tröjor,
antar att det är för att de inte ska vara ivägen när de börjar skjuta/veva med karatepinnar och så?
(Eller helt enkelt för att de vill visa upp allt slit de lagt ner på gymet?)
Ja,ja nu är det så att det här är min favvo kofta så något ärmslitande blir det inte..
och förresten gör sig inte gäddhäng i ärmlöst.

Rambo! Rambo hade helt klart hittat någon djurhud som han karvat iordning till en käck ponch.
*kikar mig omkring*
Den enda "djurhuden" här omkring är Vovven.
Näh, han är så liten att han knappt hade räckt som moppefäll.
Okej, får börja med en lite kompromiss..*kavlar upp ärmarna på favvo koftan* wow,..cool.
Jag börjar nu inse att det här kommer att bli lite Ocoolt.
Har jag någon superpackad vapengömma bara för detta speciella tillfälle?
Nope.
Har jag något schysst fordon?
Nope..om inte en brevlåda på hjul plötsligt blivit actionhjältarnas favorit transportmedel?
Har jag något patronbälte att slänga över axeln?
Nope
Inte ens den minsta behållare med "dödligtvirussomkommerattutrotaalla"
Pinsamt

Så nu sitter man här med telefon, penna och dator.
Men det ska inte underskattas!
Jag siktar på världsherravälde..utan chefer som saknar cajones.
Har i alla fall ett "galna ondskefulla skurken skratt" Mwoahhahha!

(om jag låter mustaschen frodas kanske jag iallafall kan tas för taliban?)

Tyck till

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0