Lägg ägg!



På bilden ser ni mig.
Värre än en yr höna.
Flaxar omkring och släpper fjädrar överallt.
Pickar lite här och lite där.
Faktiskt inte ett dugg uppeggande.
Bakade tårtor igår.
Har jag lärt mig att följa receptet efter 40 år?
Kakak..spelar nog inte så stor roll..
*swisch in i ugnen med båda samtidigt*
Wow, jag har bakat cocosbollar.
Två stycken.
Men man får vara glad att jag inte yrat ner dem i resväskan
den packar jag nämligen samtidigt..
(bäst att kolla så jag inte lagt något ägg däri)
Hur hönsig får man bli?
Nacka mig någon?!

Tyck till
Postat av: Mofsan

Äsch höns är vi allihopa lite till mans. Skippar och nacka dig idag iallafall. Det är så trivsamt att läsa din blogg och en nackad höna skriver så fasligt illa

2009-06-18 @ 14:15:43
URL: http://mofs.bloggagratis.se
Postat av: ironia

Man får bli så hönsig man vill...det är en mänsklig rättighet .....och du måste ju ha en hyfsad simultanförmåga...och krossade ägg bland packade kläder luktar illa...So bee aware..;D

2009-06-18 @ 17:27:37
URL: http://www.ironiasblogg.wordpress.com

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0