Bortbyting?



Min son är Pessimist.
Jag är Optimist.
Vi är så långt ifrån varandra på skalan som det går att komma.
Att man kan bli så fundamentalt olika?!
Han ringde imorses och deppade för han hade läst att det skulle regna i NY.
Vad ska vi göra åt det nu?
Vi har kikat på vädret och det ska bli molnigt/soligt/regn..
Lär visa sig vilket.
Men, tycker sonen, det är inte kul om det regnar.
Förvisso men vad är alternativet?
Stanna hemma?
Jag har berättat om när vi var på Ön, bättre än så blir det inte.
Han ringer hem, pratar med mostern som undrar hur vi har det?
-Jag har blivit biten av en pissmyra!
Han är en mimikopia av mig, vi har samma humor och han har världens största hjärta.
Men ibland då undrar jag om han kom med sju gråterskor ;-)

Tyck till

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0