Ska jag berätta en hemlis?



Det här har jag bara berättat för Kompis.
Jag har skickat in några barnboksmanus.
Idag.
Man kanske inte ska berätta det?
Nu har jag gjort det och hoppas att jag ska komma över mitt Jantetänk.
Vad gör det om jag skickar in manus?
Ingenting.
Sagor som jag hittade på när det var sovdags för Fjortisen och Lillebrorsan.
Sagor som de fortfarande , ibland,  kan be mig berätta.
Vi får se om någon annan tycker om dem.
Håller tummarna.
Det vore roligt!.. (se vad osvenskt ojantig jag vågar vara nu, krääääjsy!! ;-)
Nu ska jag lägga mig i hammocken med "Systrar i jeans" författaren Ann Brashares första vuxenbok:
"Sista sommaren med dig".
Har du läst Systrar i jeans?
Om du inte har gjort det så säger jag bara en sak: Gör det!!
Suveräna böcker om tjejers vänskap.

Tyck till
Postat av: ironia

Åt fanders med Jantelagen....Lycka till så mycket med dina sagor...

2009-07-02 @ 12:51:27
URL: http://www.ironiasblogg.wordpress.com
Postat av: Kompis

Håller tummar och fötter för att dina böcker skall tas väl emot.

2009-07-02 @ 16:04:37
Postat av: Mona

Aboslut, fuck the jantelag alltså.



Jag har gjort en liknande grej idag. Så nu är man bajsnödig.

2009-07-02 @ 16:26:44
URL: http://www.monasuniversum.blogspot.com
Postat av: fjortisens morsa

Ironia: Helt rätt och Tack!!

Kompis: Tackar!Du får kanske ta ledigt från jobbet, lär bli svårt att få ngt gjort ;-)

Mona: Lycka till! Kul att göra ngt nytt!

2009-07-02 @ 23:49:11

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0