Roskilde kontra Töreboda..va faan hände?

Kan någon vänligen förklara hur det kunde bli så här?
För några år sedan stod Fjortisen framför scenen på Töreboda festivalen
och tyckte att Sarek var jättebra!
Mamma stod och drömde sig tillbaka till Roskilde och Hultsfred
och njöt av Fjortisens glädje.
I år har mamman fått "VIPbiljetter" till Töreboda festivalen
och Fjortisen är på Roskilde ?!
Hur tänkte jag där?
Vad faan hände?
Jag vill också se Slipknot och åka lerkana.
 Istället kan jag avnjuta följande:

Lördag 4/7

12.00 Musikskolans ensembler,
        sångelever och musikkåren
14.30 Elisa, Alma och Olga
15.00 Bröderna Trück
16.00 UKM Sorry for last night
16.30 Winter Dawn
17.00 Owe Thörnqvist
18.00 Zillah och Totte
19.00 EMD
20.00 Allsång med Festivalbandet
21.00 Sahara Hotnights
22.00 Johnny Kask
23.00 Beach Boys

00.30 The Politicians

Zillah och Totte och Ove Thörnqvist..Hardcore festival.
Nää, jag är inte bitter!;-)

Tyck till
Postat av: Kompis

Owe Törnkvist i vit kavaj går inte av för hackor...

Han har ju typ 413 hits från dinoauriernas tid och framåt...:-)Go girl, shake it!

2009-07-04 @ 13:52:32

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0