ordverifiering

När man vill lämna kommentarer hos olika trevliga bloggar/bloggare
måste man verifiera genom att fylla i en bokstavskombination/ord i rutan: ordverifiering.
Jag älskar ord och ordlekar så min fantasi triggas igång:
Vad är en Hurabit?
Någon som vill försöka sig på en gissning?
Ok, Nicula?
Kan man nicula någon eller är det ett substantiv?
Kanske tur att semestern är slut nu?
Känner att jag nog haft lite för mycket "egen tid"!? ;-)
Upete på er!!

Tyck till
Postat av: Egoinas mamma

Det går hur bra som helst att nicula, men det skall helst vara på morgonen innan det blir för varmt och så skall man helst ha lite björkris att vifta med. ;D

2009-07-07 @ 15:43:17
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0