Mamma fejset

Idag kommer mina busar hem!
Alla tre,även vovven som varit lånehund i Norrland.
(Har varit orolig för att någon norrländsk mygga ska flyga iväg med honom)
Så idag är det dags att putsa upp mammafejset igen.
Städa undan duntofflorna, skumpakorkarna och bonbon kartongen.
Borde ta ett snacka med tvättmaskinen och höra hur han haft det.
Snabeldraken kanske vill ta en liten promenad och sniffa under sängarna?
Får bjuda hem lite goda matvaror i eftermiddag.
Eller också fortsätter jag läsa, bara en liten stund till...

Tyck till
Postat av: Janne

Hej!



Dom klarar nog av att se dig som en vanlig normal mänska så slappna av ett tag till du.

Vad är bonbon?



Du skrev en kommentar inne hos Egoinas mamma där jag uppfattade som att du klagade på att jag skrev mycket hos henne men hon, som kvinna, uppfattade det som en fråga (hur man nu kan få det till en fråga?) om det var nåt på gång mellan oss. Vem av oss har rätt? Jag skrev ett svar till dig där ;D

2009-07-14 @ 09:51:48
Postat av: fjortisensmorsa

Hej Janne! Klart de klarar sig! :-) Bonbon är godis. Gillar att du är på hugget men "tyvärr" har Egoinas mamma rätt. Kanske inte direkt var en fråga utan mer att jag retades. Jag tycker mig märka en viss spänning mellan er..och det är alltid kul! Ha en bra dag!

2009-07-14 @ 10:07:46
Postat av: Mona

..."Snabeldraken"...Du är fan stöööörd!!

2009-07-14 @ 16:23:18
URL: http://www.monasuniversum.blogspot.com

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0