Inte PK

Syster Sladd är väldigt kinkig när det kommer till frågor om
könsroller, könsidentitet, HBT (homo-, bi-&trans sexuella).
Man får inte säga könsbyte, man måste säga köns korrigering.
Man får inte säga kvinnlig polis när man beskriver en polis av kvinnligt kön
för det kan vara en polis av manligt kön som är kvinnlig.
Tur att hon inte läser min blogg!
Jag skrev Spindel MOR med sitt ägg,..
det är nog INTE korrekt..på SÅ många plan ;-)

Tyck till
Postat av: Mofsan

Jo hon gör det f.r.o.m nu. Jag lämnade henne adressen ;)

2009-07-28 @ 07:54:36
URL: http://mofs.bloggagratis.se
Postat av: fjortisensmorsa

Mofsan: Förstår att detta kommer att bli en kostsam historia..Note to sself: Börja aldrig muta en G&B beroende Mofsa! ;-)

2009-07-28 @ 12:45:58

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0