Hos oss..fast tvärtom!



Det bästa med att barnen har sommarlov är att det finns så mycket tid!
När vi inte snickrar på Arken kikar vi ofta på film.
Då vi ska välja vilken film vi ska se kör det ihop sig.
Lillebrorsan ser helst Jurassic park eller Matrix,
Fjortisen ser helst på skräck eller jackass.
Jag tänkte att det kunde vara kul om vi kunde kika på mina gamla filmer..
Hinner knappt andas om det innan båda skriker
-Vi tar Hitta nemo!!!
Igår gick Ghost på tv, den övertalade jag dem att se.
Vår soffa såg nästan ut som på Zits stripen ovan.

Månen vandrar sin tysta ban.
Regnet ligger hårt mot fur och gran.
Barnen kikar uttråkat upp i taken.
Bara mamman är vaken
...

Tyck till
Postat av: Mofsan

Haha här är det ju tvärtom på sommaren. MofsSonen är hos Krysset och jycken också. Det betyder att det är jag som sitter med gamnacke,dreglandes in i halva filmen.

2009-07-26 @ 13:10:02
URL: http://mofs.bloggagratis.se
Postat av: diana

Romantiska komedier kollar jag och Mini. Svenska kriminaltjosan kollar Mini och Make. Huliganfilmer och "coola filmer" kollar grabbis. Arton vill inte se filmer med grova skämt eller naket. Mini vill helt se svenska. Jag vill helst ha med minst en vampyr. Make vill ha en massa action och pangpang. Det är tur att man har flera teveapparater. Jag har gett upp ;)

2009-07-26 @ 13:39:30
URL: http://www.metrobloggen.se/diana
Postat av: Anonym

Mofsan: Har ni också "delad vårdnad" om hunden? ;-)

Diana: Same,same alltså ?! ;-)

2009-07-27 @ 17:01:29

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0